Beste Bachkoor-leden,

Zoals de meesten van jullie inmiddels wel gezien zullen hebben is de website behoorlijk ingrijpend gewijzigd. En dat is even wennen in het begin.. Toch denk ik dat deze opzet, met name voor de leden, eenvoudiger en prettiger in het gebruik is. Een paar tips:

1. Als je nog niet ingelogd bent op de site kun je dat onderin, op het grijze gedeelte, doen.
  2. Eenmaal ingelogd zie je op de site in het hoofdmenu een nieuw onderdeel: ‘Voor leden’. Daar vind je alle opties die de vorige site ook had, behalve de agenda die eigenlijk niet gebruikt werd.
  3. Alle berichten (die nog relevant zijn) vind je onder het kopje ‘Berichten’. Dus ook nog het bericht van Tjitte met informatie over en programma van de Scratch-dag..;-)
  4. Je ziet op de site nu niet meer de zwarte WordPress-balk. Die was alleen nodig om berichten te kunnen plaatsen, maar maakte het wel onnodig ingewikkeld. In plaats daarvan heb ik in het menu de optie ‘Nieuw bericht’opgenomen. Als je daar op klikt dan krijg je een zeer eenvoudig formuliertje waarmee je een bericht kunt plaatsen. Zie de afbeelding hieronder

Kom je er niet uit, mis je iets of heb je suggesties voor de site: mail me!
Veel succes en plezier zaterdag. Ik ben zelf helaas verhinderd om mee te doen.

Henk

Vernieuwde website