Donateurs

De Leeuwarder Bachvereniging streeft naar het uitvoeren van kwalitatief hoogstaande concerten die in een prettige sfeer en omgeving plaatsvinden. Daarom wordt continu gezocht naar goede locaties voor uitvoeringen. Om muzikaal verantwoorde concerten te kunnen bieden, staat het koor onder leiding van een professionele dirigent en worden beroepsmusici aangetrokken om zorg te dragen voor goede begeleiding alsmede voor aanvulling van het concertrepertoire.

Om deze concerten te kunnen realiseren, is het koor dan ook erg blij met de groep donateurs en sponsoren die structureel een financiële bijdrage leveren om deze uitvoeringen mogelijk te maken.
Als donateur/ begunstiger geniet u de volgende voordelen:

• U ontvangt voor elk concert een uitnodiging en extra informatie vooraf.
  • Voor elke donateur/ begunstiger bestaat de mogelijkheid tot het reserveren van twee mooie plaatsen. Dit tegen een gereduceerd tarief.
  • U onvangt twee maal per jaar ons koorblad "Cantate". Hierin treft u achtergrondinformatie aan bij concerten, voorbereidingen en andere wetenswaardigheden. Nieuwsgierig hoe Cantate er uit ziet? Vraag de laatst uitgegeven Cantate aan via donateurs@leeuwarderbachvereniging.nl en u ontvangt deze per mail.
  • Incidenteel kunt u nader met het koor in contact komen tijdens donateursavonden.

Geniet u ook van de Bachvereniging en draagt u het koor een warm hart toe? Klik dan hier om u aan te melden als donateur/ begunstiger. U bent al donateur vanaf 20 euro per jaar.

Bankrekeningnummer bij de Rabobank is NL45RABO0135907594

Laatst bijgewerkt: 12-4-2016